2010-04-15

hej bloggen och dess läsare

sitter och knåpar på en uppsats om samhällets utsatta...
tror INTE ni vill läsa ett smakprov, eller de vill ni säkert men ni som hängt med ett tag vet ju min åsikt om lån, avbetalningar och skulder.... de är sådant jag skrive rom... vems fel de egentligen är...

önskar jag kunde mobilblogga, men eftersom jag inte har råd att köpa en vettig mobiltelefon som kan sådant å jag har NOLL lust att ta en med abonemang och på avbetalning bara för att jag ska kunna bjussa på lite fler bilder här i bloggen... aaa så ni får hålla tillgodo med lite bilder då och då.. ja ska iaf försöka bättra mig :)

today har jag besökt söta eve ute i skogen å gud va mysigt de var å sitta där i solen på deras gräsmatta å bara vara :)
efter en stund där så bar de iväg till dagis för att hämta theo...
mamma skulle ha hämtat honom men vimsiga som vi är så hade vi glömt att lämna vagnen så hon fcik vända hemmåt utan miniplutten å så fick vi hämta honom...

förberedde även robs födelsedagspresent... kommer nog bli kanoners :)
hoppas på god tårta hos syster å rob imorgon :)

annars då... mötet som vi skulle haft i onsdags blev framflyttat tills på mån..

1 kommentar: