2010-04-21

när snön vräker ner utom hus så roar vi oss med inomhus aktiviteter så som picknick :P
theo gör de iaf...
festis å smörgås över hela vardagsrummet... förlåt glömde jag säga att jag menar att han matar ankorna med smörgåsen...
själv sitter jag å ömsom gormar ömsom klappar på min lilla skrivare... behöver skriva ut deklarations papper men finns någon färg kvar.. nopp..
suck skulle varit skönt å ha deklarationen gjord, de börjar ju närma sig "glömma bort tid"
efterosm nästa vecka börjar praktiken å sedan lär de rulla på av sig själv...

har iaf fått massa skolarbete gjort idag så nu har jag bara 1 uppgift kvar i varje ämne... precis enligt planerana :)

1 kommentar:

  1. Okej :)
    Sv: Jag ska jobba på hemvården på Billingen, har varit där ett par år så skönt o komma till nått ställe man känner till!

    SvaraRadera