2010-04-04

opps

lite halv dålig updatering här anser jag... men jag är ju på semester så jag är förlåten :)

får väl börja med att säga GLAD PÅSK alla mina underbara vänner...

så här har vi spenderat vår ö-sund tripp hitills...

skärtorstadagen: jag, anna, tobbe å robert tog en shopping dag på stan, vi fick med oss mycket för pengarna anser jag... 7 par kalsoner och 4 t-shirtar till theo å två linnen till mig.. på kvällen var vi hemma hos mormor å familjemyste.....

långfredagen: sightsingtripp runt ö-sund å frösön... vi filmade hela trippen som vi sedan ska redigera till mamma som en morsdag present... hon kommer bli så glad.
kvällen tillbringade vi hos morbror med att kolla på film :)

påskafton: först åkte jag å mamma in till ö-sund å handlade... sedan blidde de bilbingo med mormor,anna å rob... ingen vinst :( sedan på kvällen blev de påskbuffé, å den sat inte fel i kistan...
ett å annat påskägg blidde de oxå :)

påskdagen: asså idag planeras de äventyrsbad å sedan får vi väl se... sista dagen här uppe é de iaf...

imorgon bär de söder ut igen, för hoppningsvis till våren.. för här uppe är de fortfarande snö å någon minus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar