2010-04-22

otrevliga mia

usch å fy på mig inte ett endaste lite blogg inlägg har jag skänkt er under dagen... why???
kan bero på att jag åkte hem ifrån runt elva å trodde att jag skulle komma tillbaka rätt så snart, men icke så nicke utan istället blev de banken efter skolan, sedan lindex å kappahl innan jag å älsklingen unnade oss lunch på alpina :)
efter de åkte vi till rusta å ÖB innnan vi hämtade theo på dagis å så klart så hade vi ju glömt att de var möte på dagis vilket betydde att vi höll på att missa min tid på vårdcentralen 15.40
sedan hem till mami... å nu har precis amanda å hennes mor varit här å hämtat en databok...
å nu äts vår sena middag...skönt iaf att vi hann med den innan 20.00 eftersom ja ska vara fastande efter de....

imorgon blir de först sjukhuset tidigt på morgonen å sedan är hela dagen vig åt stor stor städning med röjning i samtliga skåp och lådor, garderober å andra pryl utrymmen... välbehövligt må jag säga...
skönt när man har flyttat att efter att man bott närmare ett år gå igenom alla förvarings utrymmen å organisera om så som man bott in sig...

ikväll är de super viktig HOCKEY match oxå.. HV måste vinna för då har dom kopplat ett grymt grepp om finalen...
synd att matchen igår gick som den gick... inte alls rättvist om man kikar på spelet....
HEJA HEJA HEJA HEJA HV71

2 kommentarer:

  1. Vad är det du ska hitta på för nåt på sjukhuset? Hade det med hembesöket och allt att göra?/ Caroline

    SvaraRadera
  2. Haha fick vi också vara med i bloggen? =) det är bra det Mia! Så ska det vara... pöss

    SvaraRadera