2010-04-09

taddddda

här kommer en liten update från en mycket förkyld mia... (yesbox igen)
kände förkylningen komma smygand epå kvällen när jag jobbade på sörbacka... å sedan i bilen hem fick jag sitta med högsta värmen på å ändå så frös jag... aa å resten kan ni ju räkna ut själva...
typisk att man ska bli sjuk mitt i sin introduktion på jobbet bara... men inget å göra åt å jag får göra andra intro dagen redan på tis så de var ju toppen :)

aaa sedan är de ju bara 2 veckor kvar innan ja går ut på min 5 veckors praktik oxå :) de kommer bli toppen känner jag :) undra vart man hamnar...

eftersom ja kände mig något piggare i huvudet idag än igår så har jag donat med lite skoluppgifter...
så nu har jag 3 halvfärdiga grejer å tre olika ämnen å 3 redovisningar inbokade å ett prov :)
ja känner mig nöjd :)

ikväll blir de fredagsmys med örtkyckling å potgratäng...
skönt att smaklökarna än så länge är i behåll :)

funderar på balkong inredning, snart är värmen hög nog ute så man kan sitta där ute å mysa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar