2010-04-11

baka baka liten kaka

en perfekt söndag, litet minus för ont i örat, men de hålls borta med hjälpa av alvedon och ipren...

morgonen eller runt lunch så begav jag mig bort till O´lerys för att möta upp annapanna på schemat stod fotboll helsingborg - elfsborg.... ni kan ju gissa vilka jag höll på å sedan kan ni ju gissa om mitt lag vann eller ej...
om ja säger så här annapanna kommer från skåne å vi höll på olika lag....
oyes elfsborg är mitt lag å dom losade tyvärr idag med 2-1... men en grym andra halvlek må jag säga :)

sedan hem å käka efter de så begav vi oss ut hela lilla familjen till lekplatsen så theo fick inviga sin nya hink och spade.... å ja de tyckte han var roligt...
väl hemma blidde de mellis å mia tog fram hemmafru kunskaperna å bestämde stor bak ikväll...
dubbel sats kanelbullar och kolakakor står på tapetern....

antar att jag har en sugen syster som kommer inom en min efter att hon läst detta...
höhö

insåg idag att ja måste sy ett balkongskydd eftersom minigrisen springer å slänger ut saker från balkongen hela tiden... väldigt irriterande, men man vill ju inte stänga dörren heller för kvällssolen värmer på så gött när man sitter där ute å theo älskar att leka där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar