2010-04-27

trötters tös

aaa i morse när klockan ringde 05.45 då var jag allt annat än pigg eftersom min kära son bestämde sig i natt för att sova de är överskattat å inget han skulle ägna sig åt...
men iväg till praktiken kom jag å i tid med god marginal oxå :)

dagen har flytit på, å jag trivs som fisken i vattnet... jätte bra praktikplats å goa människor, känner mig med inte alls så där utanför som man kna känna sig när man kommer ny, å de känns great..

i dag slutade jag tidigt 15.00 så hem vila en stund å sedn åkte vi ut å åkte hela familjen... vår lilla tripp avslutades med en mini handling å nu står älsklingen på balkongen i full färd med att grilla korv å majskolvar till oss :)

ikväll blir de desperata fruar å imorgon ska ja unna mig en sovmorgon :)
innan ja ska jobba på eftermiddagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar