2010-04-30

valborg...

grattis kungen!
när jag var liten så tyckte ja att de var dö häftigt att kungen fyllde år på valborg...(parentes)

sitter här hemma ensam å övergiven... höhö nä ja skickade iväg tobbe till tippen och affären å mini är på dagis å skriker in våren... först skulle han varit ledig men vi kände att de nog kunde vara roligt för honom å få vara med på en aktivitet :)

vi passar på att städa lite här hemma medans virvelvinden är borta...
kan vara skönt å få undan lite damm innan han kommer hem å snurrar runt allt i hela lägenheten :)

i eftermiddag närmare bestämr 14.00 så tar jag min pärla å åker å jobbar :)
rör mig inte i ryggen att jag behöver jobba idag... så de känns skönt... de enda är väl att ja missar familjemiddagen, men ja får ju resterna när jag kommer hem:)

nähä dax att fortsätta med min trasa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar