2010-05-02

2 maj...

jaha ja snart har 2 dagar av maj gått... för när jag väl begett mig till praktiken så säger de swiiiiich så är dagen över...
13-21 jobbelijobbas de idag, helt ok tider, eftersom vi ska ha roligheter för oss idag :)

har haft en toppen valborg...
på valborgsmässoafton jobbade jag till 20.30 vi var med brukarna nere vid elden i skultorp (eller elden hade inte tänds än) dom spelade på lite chokladhjul å köpte korv... kul att få göra något annorlunda ibland...
efter jobbet åkte jag ner å mötte upp familjen vid elden, stannade siså där 30min, innan vi åkte hem till mamma så jag fick äta sedan hem å sova...

1 maj innebär praktik mellan 8-15
tiden bara swiiiischade sig förbi å vips så var vi i hjo efter jobbet å hälsade på tobbes mamma å åt god kaka som hon bakat... julafton inträffade oxå å theo fick massa presenter av sin farmor :)
men mest uppskattat var nog när farbror patrick läste musse för honom... å givetvis mutade honom med chips :P
kvällen spenderades med tjurig bebis som absolut inte ville sova..
kollade på körslaget å "vi hade iaf tur med vädret igen"
sedan gav mina små blå upp å sängen intogs...

nu jobbelijobbas de bara idag å imorgon sedan är jag ledig 1 dag... ska bli skönt, även om praktiken är super rolig så känner man att en dags vila nu skulle sitta fint...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar