2010-05-15

tralala

ledig i helgen... gött!!!!
men va gör vädret mot mig på min lediga dag?? de sviker...
vi hade ju planerat mini zoo idag med pluttis, men de får helt enkelt bli imorgon istället för då verkar vädret mer hoppfullt...

jag å älsklingen har precis kikat igenom theos gamla babysaker för att skänka bort en del till en person som ännu inte gått ut med sin grav...
hoppas dom hittar nått som faler dom i smaken i de kartonger vi plockat ihop...

har sovit pissdåligt i natt för jag har ständigt oroat mig för att theo ska klättra i mammas trappa medans mammas over.. glömde nämna för henne igår när vi lämnade honom att hna har börjat klättra på allting speciellt trappor..
(ja hon har grind) men när dom är på nedervåningen så finns ingen grind å han kan ju klättra upp, men inte ner....
men de hade gått bra...
sover inte bra med theo i sängen för att snurrar så, men ja sover tammesjutton sämre när han inte är där...
KONTROLLFREAK som jag är....

1 kommentar:

  1. Har haft endel i huvudet..det var inte meningen att glömma! smsar dig. kram

    SvaraRadera