2010-05-16

vart är min sol????

igår började dagen med piss väder... å dagen såg ut att gå mot en typisk inne dag...
men wippsi runt lunch så hände något magiskt å solen dök upp å förvändlade min lördag till toppen :)

vi var hemma hos mamma å käkade skinkstek, sedan tog vi en roadtur över berget å kikade på vallemarknad, sedan vidare bort till axvalla å köpte glass sedan vidare över varnhem bort mot honborgasjön å sedan hem...
en mysig liten eftermiddagstripp...

på kvällen grillade jag å älsklingen flintastek
som vi avnjöt ihop med tärnadvitlökspotatis å beasås...
självklart åt vi på balkongen å de var underbart, faktiskt första gången för iår, men absolut inte sista gången...

idag då???
får se om vi tar oss en tur till vallemarknad eller kanske till minizoo...
något skojigt måste vi ju göra :)
för sedan jobbar jag ju 4 dagar ledig 1 jobbar 4... så de är en period nu med mycke jobb å lite ledighet så måste passa på å umgås med mini å älsklingen för han går in i tentaplugg period nu oxå...


p.s HÅLLER alla mina tummar oxh tår för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar