2010-06-03

barn säger alltid sanningen...



jag hämtar inte gärna min son från dagis.... why???
därför att på eftermiddagarna så är alla avdelningar ute å leker å för att hämta theo måste man gå rakt över gården...
de blir som att gå på en catwalk... med en väldigt ärlig publik!!!

ja som ni vet barn ljuger aldrig å jag är trött på att få höra...
va tjock du är ska du få en bebis????
NÄÄÄÄ UNGJ*VEL Jag ÄR BARA TJOCK!!!!!!!!

varför bry sig om en unges åsikt tänker ni???
men de är ju sant... inte att ja ska ha barn då men att jag går runt å ser ut som jag är i nionde månaden... undrar hur många vuxna som tror jag är dundergravid????
fick ju hjälp av en gammal dam senast idag i affären med att ta ner min korg på golvet....

dax att skynd på min operation....
å själv försöka göra något sammtidgt...

2 kommentarer:

  1. Du är vacker som du är och ser inte ut att va gravid enligt mej alltså.Mullig å gullig heter de
    kram
    marie

    SvaraRadera
  2. Vi får hjälpas åt gumman! :) Vi kanske kan starta med en promenad i veckan tillsammans :) Finns för dig!!

    SvaraRadera