2010-06-05

studentkortege...

japp 6 år sedan man stod där på lastbildflaket å skrek halsen ur led...
igår blidde de studentkortege igen.. om än ofrivilligt...
dom hade ju ändrat rutten lite så att v-höjd startade å stoppade vid arenen..
aaa ni kan ju räkna ut då att ja hamnade med min bil mitt i smeten på badhusgatan...
måttligt road eftersom ja skulle hämta mini på dagis å redan var något sen...

just de annan rolig nyhet...
var på möte om ett sommarjobb igår.. å på tele så sa hon som ahde jobbet att hon inte hade så mycke å erbjuda mig, men de visade sig att hon kunde erbjuda mig 8 veckors jobb i sommar...
så ja ska hänga i väring 8 veckor i sommar som personlig assistent åt en tant... what to do där lixom?????

men de ger pengar.. massor med pengar tyvärr så kommer pengarna lite sen fördelat fram i augusti å september.... men de är ju som de är med sommrjobb...
men nu kan vi låna från vår buffert med gott samvete eftersom vi kan stoppa tillbaka pengar där i höst då :)

nu blir de städning av lägenheten för imorgon kväll vankas de kalas för min stora älskling...
funderar på att bjussa på pizza, eller paj eller kanske tacos???
aaa de tål att tänkas på.. bäst å ringa nu å höra hur många som kan tänkas dyka upp...

1 kommentar:

  1. hänga i väring är ju det bästa man kan göra :P måste ses snart!

    SvaraRadera