2010-06-29

Lyckliga Mia

det är sällan eller aldrig som jag unnar mig att köpa någon tekniskpryl, men i några dagar nu så har jag forskat om ipod touch... sedan började jag vela mellan den å iphone...
men iaf idag kom jag fram till att ekonomiskt sett så tjänar jag på att köpa en ipod i stället för en iphone...
så vid fem var vi iväg å hämtade hem min lilla baby...

å nu sitter jag här å fyller den med godsaker...
några tv-serier så ja har något å kolla på när jag ska jobba tors-sön...
å lite skön sommar musik hoppade in i den oxå :)

annar har vi spenderat dagen vid simsjön å stekt fläsket lite mer :)
likadant blir de imorgon...
å på tors blir de jobbelijobb igen... tänk va snabbt en veckas ledigt går... men de betyder väl att 4 arbetsdagar går lika snabbt???

nopp nu ska ja ägna mig åt zappning mellan allsång på skansen å fotbollen

1 kommentar: