2010-07-20

hot hot hot

dag 4/8 avklarad.....
2 dagar kvar i väring sedan 1 intro dag å på lör ska jag vara extra resurs på klagstorp... så inte så betungande nu att jobba dessa 4 återstående dagar innan jag får 1 dags vila...

har börjat inse nu att jag inte kommer få se mina små älsklingar någon av dom på hela 5 dagar....
imorgon är sista chansen för på tors åker dom innan jag hunnit stiga upp...
tur att man jobbar iaf 4 av 5 dagar så tiden går lite snabbt...

idag har de varit varmt å jobba...
kvavt å nästan läskigt klibbigt...
men väder prognosen hintar ju inte direkt om toppenväder de komman de dagarna, tur för ja blir ledsen när jag inte kna åka å bada.... vatten djur som jag är :P

nepp... nu ska ja kasta mig ner i soffan å invänta stora älsklingen sedan blir de wallandermys.... sista filmen... Buhu :(

1 kommentar:

  1. Heej! Vi ser till att vara hemma då :) Ne har inget planerat imorrn så det går jättebra :)

    SvaraRadera