2010-07-18

sur mule...

shiiiit vilket humör man får när man är trött å känner att man fått för lite sömn å för lite ledigtid....
visst har ja varit ledig men eftersom tobbe är ledig varje dag så vill han hitta på något så fort jag har lite ledig tid, detta gör att mina dygn går i 200 å jag får aldrig tid att bara luta mig tillbaka å vila...
nu är iaf 2 av 8 arbetsdagar över... nu återstår 4 dagar i väring å sedan två dagar med intro hos två andra personer... så de ska nog gå hyfsat fort iaf :)

dessutom åke rju min klan ner till skåne för lite semester på torsdag... tråkigt att ja inte kunde följa med men ja får ju vara hemma istället å dra in pengar....
å passa på att vila mig lite medans dom är borta....
jobbar ju visseligen alla dagarn utom 1 men kvällarna kommer iaf gå i lugnets tecken :)

nu ska ja bestiga diskeverest innan ja avslutar denna dagen med lite fotmassage å lite skönhetssömn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar