2010-08-07

helgen blev inte som tänkt...

ja skulle ju jobbat fre-sön men igår när ja kom till jobbet så kom även ambulansen å hämtade min "brukare" så de var bara å vända hemåt å vara övertalig, detta resulterade i NOLL jobb på fredagen... men de gjorde mig inte så mycke, skönt å få en dag med tobbe å theo :)
å kvällen spenderades på bästa sätt i kalsborg på allsången som kvällen till ära gästades av emil sigfridsson å zara kronwall från sarek...
ni som känner mig vet ju om min svaghet för sareks musik så ja jag var lite i sjunde himlen...
mamma skulle gentligen med men abnagde pga vädret, men underbara grannarna marie å glenn bangar inte lite musik så fick fick trevligt sälle ändå...

så jobb prat igen...-
eftersom min brukare är inne på sjukhus så står jag som övertalig å på inringning mellan 8-18 så någr planer kna man inte göra upp, men ändå skönt å vara hemma... men ja har ägnat natten åt att spänna mig å vara beredd på samlat så mycke sömn har de inte blivit, men den tog jag igen i förmiddags, så ja har precis stigit ur soffan...
mini plutten han sover lite middag nu å vi ska väl börja tilllaga lunchen som idag består av rödspättafilé, kokt potatis å spenatstuvning *mumma*

sedan får vi väl se vart dagen för oss...

1 kommentar:

  1. mysigt med allsång! hoppas dagen blir bra! ni har inte lust med borås djurpark nästa vecka? kramar om

    SvaraRadera