2010-09-24

bjuder er på en bild på min stora lille kille...
han börjar växa till sig rejält nu å har upptäckt TJUSNINGEN?!?! med ordet NEJ
oftas svarar han nej till allt.. men ja börjar smyga sig in speciellt om de är nått gott som vankas då kan ja dyka upp men annars är ordet för dagen NEJ!

en annan charmig egenhet som han lagt sig till med är den obligatoriska "slänga sig på golvet å skrika när jag vill ha något varianten" mindre uppskattad av hans mamma i affärerna... så numera sk aja undvika att ta med honom när de ska handlas..
han tycke rju ändå inte att de är kul...

titta på bilden å minen.. behöve rjag säga nått... en skeptisk arg min för att jag tagit hans napp.... å för att maten dröjer å framför allt för att ja stängde av hans älsklingat TELETUBBIES....
ge mig styrka att rka med att se dessa små färgglada vänner igen...
"teletubbeis, teletubbies säger HEJ"

ok, han är rätt söt oxå min mina vän...
han plockar fram våra skor varje gång han anser att nu vill ja ut å leka...
å plockar fram skötbordsgrejerna när han vill ah en ny blöja... pojken vet vad han vill å hur de ska gå till... ja försökte byta på honom i sängen idag, då vred han sig loss å sprnag å hämtade skötbordsunderlägget...

p.s mycke om theo här...
men en annan rolig händelse ikväll var att se pappas jobbarkompis ta han storkovan i postkodlotteriet...
han vann 100000 å hans fru lika mycke + att hon faktiskt vann bilen... ironiskt eftersom han är bilförsöljare på bilia... så han får väl leverera dne till henne :)
super skoj när de händer någon i ens närhet, synd bara att de inte var vi :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar