2010-09-24

löning??

ja idag är de löning för alla 25:e klabbare.. vi lite vackrare, finare, bättre människor får lön på måndag den 27.e :P skoja med er..
ja är bara avsi.. önskar min lön fansn på kontot idag, men hepp aj får nöja mig med att shoppa upp tobbes pengar :)

ska skriva en planerings och matllista nu tänkte jag...
för här ska kostnaderna hållas nere å godis undvikas...
endast så långt de går ska denna vecka bestå av GI mat..
givetvis måste lite potatis å sånt inhandlas ändå. vi har ju en mini här hemma som VERKLINGEN inte behöver gå ner i vikt.. ska tom med köpa bröd så han kan få en smörgås...
annars får han ju mest frukt när han är ehmma å de blir man ju inte fet på direkt..

nä nu ska ja roa mig med min inköpslista.. håll till godo har ni tur kanske jag leker med webkameran ikväll igen så ni får se min fina nyna igen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar