2010-09-14

börjar känna lite små panik...

visst älskar jag att jobba å för varje inbokad tim jag får så hoppar jag nästan högt... men nu de senaste så har d eblivit mycke..
jobbade fre, lör å sön, sedan idag (tis) är sedan inbokad tors, fre, sön, mån, tis...
där emellan ska man hinna med skolan å framför allt resten av sitt liv...

så för att hinna med så sitter jag nu här...
är mega trött efter dagen som började stressigt...
06.48 ringer vakansen å frågar om ja kna hoppa in å jobba mellan 7-11... visst, ja skyndar upp å slänger på mig kläderna, känner att de är ju inte så noga ja ska ju ändå hem vid elva...
men tro fasiken så kör de ihop sig rejälv på jobbet å jag blir tillfrågad om ja kan stanna till 15.00...
fine 4 tim till.... pengar är guld värt försöker jag intala mig när hunerna är som värst.. ja för någon matlåda tänkte jag ju inte på under morgonen å frukost varju inte att tänka på... hade ju ingen evighet på mig direkt...
men ja överlevde... blev dock syndar dag på MC på vägen hem... var dutig å sket i pommes å tog bara burgare... å de fr man göra när ma dör av hunge r har flängt runt som en toka hela dagen på jobbet...

angående imorgon så har jag faktiskt kryssat ur mig.. dels för att jag verkligen vill träffa eve som vi bestämt å dels för att jag måste ha tid att sitta med skolarbete... de lir fullt fokus på detta i morgon å på fred å lör...
jobbar jag undan lite nu så kan ja hoppa in jobba med gott samvete sedan :)

nu ska ja smyga in i sovrummet å väcka min snarkande sambo å få honom i diska... innan vi kan mysa lite själva... sällan vi träffas nu när jag jobbar jmt...änns konstigt å säga så, men de är ju sanningen...

p.s snart lovar jag å uppdatera ny bilder på mini... kamera laddaren har varit försvunnen men är nu återfunnen å kameran är på laddning... sedan måste ju några söta ögonblick fångas på bilde oxå... men snart jag lovar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar