2010-09-14

bjussa på några bilder..

när jag skrev förut om bilder på theo så kom ja ihåg att ja klickat ner några bilder på min sötnos som andra tagit... så här kommer ett par lånade bilder på minihopp med vänner :)
Tack marie å eve!



SÖTIS THEO på matfestivalen med sin nya nalle som mamma dragit up till honom i ett lotteri :)

Theo å Moa bus leker ute i Glenn marie sommarstuga... super roligt hade dom när dom körde runt så här :)

Theo med Oliwer i början av sommaren... sötiskillarna lekte toppen bra denna kvällen :)


Theo & Oliwer igen... sikka charmtroll dom är när dom lgger den sidan till :)
(theo hade denna kväll till ära tuppkam, ser ni den??)


dans med damerna ska börja tidigt :P
Moa & Theo shakar loss uppe i simsjön när Glenn höll i allsången där uppe i somras :)
tack än en gång älskade marie å Evelyn för att jag får sno dessa bilder av er... tur att någon fotar min son när jag själv är så klantig å förlägger laddaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar