2010-09-06

bra start

nu går vi in på andra veckan... å de gör vi med ett leende å ett bra (enligt mig) resultat...
vågan visade i morse -1.8 kg sedan förra måndagen...
de gillas speciellt som vi fuskade lite både lör å sön...

idag togs de nya tag å 30 längder aká 750 meter simmades...
målet var visseligen 40 längder (1km) men baksidan av låren sa ifrån å bad mig lugna ner mig en smula...
men ja är ändå nöjd...

nu ska vi käka en sen lunch bestående av kokt lax, spenatstuvning gjord på dinkel å kokta ägg...
de kommer sitta fint i min över hungriga mage...

har förövrigt denna produktiva dag hunnit med två "små prov" som ja hittade på en kurshemsida... å dessutom har ja påbörjat en uppsats...
siktar på att ha den klar i morgon...

ikväll vankas de biggest loser (sverige) premiär, vilket jag ser fram emot så 20.00 intas soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar