2010-09-05

roligt värre

gårdagskvällen kan bara sammanfattas på ett sätt LYCKAD!!!
förfesten var toppen, ett riktigt lyckopiller i vardagen, men olstorp.. nja asså hade högre förväntningar på arvingarna å folket var inte direkt min stil, glest å få man kände...
sedan hjälpte de väl inte att man halvt frös ihjäl...
blev ganska tidigt hem (ett) å ett välsmakande besök på statoil påvägen hem...
sedan blidde de en varm å mysig dusch innan ja stupade i säng med snurrande huvud...

idag har ja känt mig som ja förväntade mig.. seg, med lätt huvudvärk...
medans andra tränat bort sinbaksmälla, så har jag intagit horisontellt läge å litat på min naturliga förbränning å kroppens egen återhämtning...
dock syndade vi grovt nu ikväll är vi delade på en pizzaa...
men de är faktiskt första gången sedan theo kom till världen som ja ätit bakismat...
men imorgon återgås de till GI å fettsnål mat...

dessutom ska ja släpa iväg mig själv till badhuset å simma...
minst 40 längder..

nu säger jag god natt å tack för idag... dax att återgå till soffhörnet å några tim med beverly hills

1 kommentar:

  1. Gi och fettsnål mat går inte riktigt ihop gumman :)hehe! Härligt att du har börjat gå ner! HEJA DIG!!

    SvaraRadera