2010-09-23

Hej vänner.. som ni ser på bilden så sitte rjag här å planerar lite... bra å göra de i bland stanna upp å se så man hinner med allt roligt & mindre roligt...
ser iaf fram emot helgens roligheter...
å nästa vecka ser de ut att bli en del saker gjorda... ska även få min efterlängtade deligering *äntligen* de tog bara 2 månader...

givetvis längtar ja ännu mer efter den 7.. då blir de ULLARED!!!!!!!
vi ska åka allihopa å de kommer bli toppen mysigt...
dax att shoppa lite vinterkläder å sånt till mini... å underkläder till hela familjen...
kanske en å annan julklapp blir inhandlad oxå.. billigare med leksakerna där nere...

nä nu ska ja krya ner i sffhärnet å kika lie tv innan de blir sängen (tiidgt) för imorgon väntar jobb igen :)

1 kommentar:

  1. Hej.
    Kul du gillar min blogg :)

    Ja väntan är evig ibland. Jag fick remissen skickad i början av November 2009 och sen fick jag bekräftelse någongång i slutet av Januari. Sen fick jag brev i April att jag (en vecka senare) skulle på informations möte som motsvarade ett läkarbesök. (för att minska väntetiderna). Ska den 27:e okt göra operationen. Så allt som allt tog mindre än 1 år. :) Lycka till! Kramar

    SvaraRadera