2010-10-08

dagen har jag spenderat på jobbet jobbade delad tur så var där mellan 7-11 sedan hann jag med en lååång lunch innan jag var tillbaka klockan 13 för att köra ytterligare 4 tim, mellan 13-17…
Goa pengar… fick även inbokat ytterligare 2 turer nästa vecka, vilket gör att ja måste dra i de hårda tyglarna i helgen å råå plugga…
Efter jobbet blev de veckohandling på maxi…
köpte på oss massa lax, kalkonkorv å kyckling…
så just i detta nu står en panna med kycklingbitar å puttrar på spisen, dessa ska sedan få sällskap av en hawaiisås….. kommer smaka utsökt

ULLARED!
japp igår blide de dagsutflykt till GEKÅS och orten Ullared…
hade höga förväntningar och en lång shoppinglista, men tackvare att jag inte är miljonär så fick jag inte med mig allt hem
men de viktigaste en overall fick jag med mig efter många om och men… jobbigt när man ska ha en storlek som tillhör dels BABY å dels Liten POJKE… men tillslut hittade jag en overall på LEKSAKSAVDENINGEN?!?!
Fyndade också diverse julklappar, bland annat en Bobby polis å en kundvagn med matvaror… allt i sann Theo anda… till oss själva blev de en del kläder å två dvd boxar med serier som vi ”samlar” på…
Så halv nöjd får ja väl ändå känna mig efter resan dit ner… roligt hade vi å allra roligast på vägen hem när vi drev med min systers lokalsinne…
shhhiiiit ja skratta så ja höll på å kissa på mig när hon körde fel i Ulricehamn…. (ja ni måste varit med för att förstå)

Men nä nu ska ja fredagsmysa med fmailjen framför postkoden å idol… seee yyaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar