2010-10-09

vet ni vad som suger...???

jo att sitta en lördakväll med nästan nertryckt i en jäkla skolbok å bara proppa huvudet fullt med information om DEMENS!!!!! fasiken demens är ju va ja känner efter att ja gjort detta... minns inget å alla andra minnen ja har i mitt lilla kortidsminne försvinner oxå....
men iaf ja ska bara klaga i 6 min till för sedan ska ja burra upp mig i soffhörnet å mysgosa med min älskling till filmen P.S I love YOU!!!!
hej lip mia kommer de bli, men ska bli skönt å tömma tårkanalerna en aning...

dagen har spenderats i familjens tecken.. först var vi en sväng till Hjo å hälsade på tobbes mor å delvis bror... iaf hans kaluffs under täcket :)
sedan på förkvällen blidde de tacomys med systeryster å rob hemma hos mamma, självklart var mamma oxå med.. vi fick med oss massa tacomat hem, vilket vi tackar ödmjukast för eftersom vi måste tokspara nu eftersom vi TYPDLIGEN behöve rbyta kamrem på bilhelvetet å dessutom behöver bilen nya vinterpjuks (däck) så ja därför pluggar ja på helgerna å tok jobbar allt va a kna nu... hejhej jaga pass att jobba på jobbet...

så noll fritid lär ja ha nu ett tag framöver...
nu film dax å kannske att ja kan unna mig några nötter som sälle..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar