2010-10-22

fredag igen...

imorse var de kaos här hemma....
jag har en PRINCIP... å de är att man kör bara inte bil med sommardäck, speciellt inte om man har barn i bilen, anser att ska man vara idoit så då får man åtminstonde vara själv i bilen....
ja då kan ni ju gissa vilket kaos de var, theo skulle till dagis, tobbe till skolan å jag skulle ut till skulorp å jobba..
tobbe byltade på både sig å theo ordentlig å sedan fick de en promenix till dagis å tobbe fick ytterligaren en för att komma till skolan...
själv fick jag innan ens ögonen öppnat sig sätta mig på en buss å åka till jobbet...
de var väl ingen sak om de inte vore för att de enda par skor jag ägde var ett par foppatofflor...
(åkte direkt till maxi efter jobbet å köpte 2 par vinter skor)

nu är de färdig jobbat, dessutom blev de en mini veckoshopping (eftersom ja skulle bära hemm ala påsarna) men de könns skönt... strax ska theo hämtas...

p.s är galet arg på vissa på jobbet...
de har funnits gott om tider för oss timmisar nu ett bra tag, å de har räckt bra med bara 4 stycken, men nu hejsan dejsan nu ska de in fler å vissa då givetvis med fördelen att deras ena förälder jobbar där...
fick ynka bynka 8 timmars arbete denna veckan, brukar ju iaf ligga på 20... så lite putt är jag...

1 kommentar:

  1. Jag får bära idiottrofén idag då! jag körde oliwer till DM imorse med sommardäck, men det fick gå väääldigt sakta och bra gick det :)

    SvaraRadera