2010-10-19

lite ditten å datten

nu är de den där veckan i månaden som man både längtar efter och ogillar....
veckan precis innan lön... pengarna sinar på kontot å man räknar dagar, nä förresten man räknar timmar tills lönen kommer... 100 miljoner planer har man för vad som verkligen är akut att köpa...

men....

nu är de ju oxå den där förädiska vita kuveren veckan....
veckan innan lönen kommer, då brevlådan öppnas å in dimper vita kuvert.... vita kuvert i a3 format, de vet alla att de betyder RÄKNINGAR!!!!!

nu sammlas dom där på hög å hån ler mot en, riktigt elaka är dom... hehe de blir ingen höstjacka för dig denna månaden skrattar dom....
men tji fick dom för PRIO 1 denna månaden är faktiskt inget till theo, å inget till tobbe UTAN TILL MIG!!!!
jag är i akut behov av något varmt att ha på överkroppen.... en jacka, en kofta ja va sjutton som helst bara de värmer....de ska bli underbart på mån å ons nästa vecka då pengarna trillar in :)

iaf har varit i skolan idag å haft redovisning...
någonstans inom mig så finns det en tävnlings djävul, denna djävulen vill ha grymma betyg, den tar inte hänsyn till nått å idag hoppade den fram, fast jag intalat mig själv att G är tillräckligt bra med tanke på hur lite tid jag faktiskt ägger ner på varje uppgift eftersom jag prioriterar att jobba :)
men den ville inte ge med sig idag....

annars då.. snart kommer mina älsklingar hemm å ikväll får vi besök av marie å moa... PLAYDEJT de uppskattas av de små å även av mig som får en kompis å tjöta lite med :)
å imorgon kommer eve å swea hit (antar att swea är med :))
å på lör blir de tacokväll hos amanda å jörgen... så denna vecka lyckade sjag pricka in att få träffa all mina tre guldkorn i tillvaron... de stärker mig :) dessutom ska jag jobba tors å fre å de gillas extra mycke :)

var på mitt speciella möte igår oxå.... nu jävlar!
jag ser frammåt, jag ser planer som tidigare bara varit suddiga punkter bli klart lysande mål i livet....
and I LOVE IT!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. det var värst vilka stora räkningar du verkar ha... mina är i A5-format... hihi =)

    SvaraRadera