2010-10-01

frustrerad, arg, ledsen...

varför ens anstränga sig med att försöka förändra sitt liv och hitta motivationen...???
ja känner mig själv bäst jag vet precis när var hur och varför mitt liv förändrats... ja håller bara inne med det...
grunden till den jag är idag lades för många många år sedan, men den personlighet och min karaktär speciellt till mat den lades för mellan 7-5 år sedan...
ja vet att alla tror att de beror på en enda person, men hey de är de sista de gör, det jag saknar är känslan som var då.. hur mitt liv lekte, hur folk såg på mig...
jag hade glimten i ögat, ett ständigt och äkta leende på läpparna och en liten busig blick...
idag är jag bara svart och grå med två tunga trötta urholkade ögon....


ser ni skillnaden på bilderna...
den övre bilden är nya och tagen för att par dagar sedan... mina ögon syns inte de är bara två svarta hål...
medans hela jag lyser upp på den nedre bilden....
jag vill tillbaka jag vill vara dne lysande mia som ständigt kom med roliga upptåg och aldrig satt still... inte en grå klump som är tråkig...




1 kommentar:

  1. Jag vet att du kommer nå dit en dag gumman! En dag kommer du se sådär glad och lycklig ut! Du är värd det, titta inte bakåt!! titta framåt nu och ge dig fan på att nå dina drömmar!!

    Finns här om du behöver prata!

    SvaraRadera