2010-10-24

idag


YESOX idag kom de ordet vi alla väntat på.... under maten, bara damp de ner å konstigt nog inte i samband med en stor skedpotatismos, utan när han den där lille saken pillade ut broccolin å fint lade den på bordet, då kom ordet BLÄ!!!!!!!!
bara så där lixom???
vart har han lärt sig de, å varför å hur vet han vad ordet betyder???
dom är underliga dom där små, fulla av suprises....
annars var dagne full av planer men tack vare en sen kvll hos amanda å jörgen igår, så blir de en riktig hemma dag, theo somnade redan vid halv eleva å vaknade inte förrens närmare halv tre, så dagen spoilerades lite där kan man säga, men lillen var väl tröttis å behövde sova...
jag oxå egentligen för jäkla va dåligt ja sovit i natt.....
nu sitter vi här iaf, jag funderar på att grej alite med skolarbete, just för att ha de klart lite... vill ju kunna jobba gärnet nu även under praktiken...
money är viktigt för mig...
fick inte riktigt så bra lön denna månaden som jag hopptas på men delt dugligt ändå.. fick precis så de blev samma som jag skulel fått från csn, men nu har man ju vant sig vid liiiiiite mer, men de blir till å snåla... finns ingen plats för någon roliga extra aktiviteter...
vi funderar starkt på att lura med oss någon/några på en weekend öve rnyår.... kunde vara mysigt...

1 kommentar:

  1. Hihi eran lilleman går väl på dagis?:) Man kan nog inte ens föreställa sig vad små barn lär sig där.
    Kram

    SvaraRadera