2010-10-25

tradera

tradera beroende redan???
ja kna man bli de så är jag nog de... tobbe är dock inte lika förtjust i min nya "hobby"
klickade hem lite saker igår kväll bland annat:
2 tröjor från polarn o pyret 50 kr
1 bamse hood, 1 par bamse jeans å en bamse fleccedress allt sammans för 75 kr
å sedan en fix hood för 9 kr...
men de viktigaste budade jag hem i förmiddags, de jag verklgen var ute efter...
två teletubbies dockor för sammanlagt 50 kr, de va fynd vill jag lova...
å så glad lillen kommer bli när dom väl anländer på posten...
känns skönt å kunna ge honom dessa dockor då jag vet att han verkligen uppskattar dom....
kärleken mellan honom å hans älskade tubbisar den är äkta... i natt sov theo å dvd filmen läggdax i vår säng... då förstår ni va????
nog om tubbisar å tradera för en stund...
sitter å sammlar mig inför dagens jobb.... de är nämligen inte vilket jobb som helst utan dubbelbemanning på en tjej som är sjukligt agressiv... i somras bet hon av tummen på en av sina assistenter, så de gälle r ha koll idag på utstående kroppsdelar... de ska säkert gå bra, men efter allt man hör tom henne så är de klart att de är lite nervigt...

men först nu ska jag lägga mig å vila en sväng för jag är konstigt trött, kan bero på min sjukligt jobbiga snuva som nu för tredje gången tagit och kopplat ett nytt grepp om min näsa....
ha de bra och "Jätte kram" som vissa tubbisar säger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar