2010-10-12

lite skojigt...4 rågor

4 favorit tv program:
Desperate houswifes, Mc leod´s Daughters, vänner, mordkommissionen

4 saker jag gjort idag (igår 11/10):
Pluggat, fått deligering på jobbet, skrivit demens prov, haft playdejt med marie & moa

4 saker som jag längtar efter:
Att få åka till new York
en resa till värmen
att jag å tobbe ska bli färdig pluggade så vi kan skffa oss större lya å börja livet på riktigt
ett hemligt datum när livet kommer åter

4 saker på önskelistan:
mer pengar i plånboken varje månad
ett långt och lyckligt liv med mina närmaste
en systemkamera
en weekend med min älskling helt själva utan barn

4 saker som jag avskyr:
skit snack bakom min rygg
sorgen som man måste genomgå varje gång man mister en person i sin närhet
orättvisa
genlotteriet

4 saker jag tycker om att göra:
mysa med min familj
kolla på sport
sola och bada
umgås med mina nära och kära

4 saker jag ätit idag (igår 11/10):
naturdiet shake jordgubb
hemmagjorda biffar
finn chrisp med makgrill
nuggets

4 saker som gör mig rädd:
mörker
att förlora någon mer anhörig eller vän
mopeder och traktorer
att dö i förtid innan man hunnit med allt man vill

4 ord som beskriver mig:
långsint
social
generös
pratglad


såå nu är de upp till er att kopiera in detta på era bloggar och fylla i... ska bli intressant å läsa era svar :)

1 kommentar:

  1. Jag tycker också om Mc leod´s Daughters. Så skulle jag vilja bo :) jag kopierar listan!

    SvaraRadera