2010-10-10

min söndag...

sitter här å knaprar på en riskaka (frulle?)
GI är nog inget för mig, men ja har iaf lagt av med godis å dricka.... de är stort för att vara lilla mia...
försöker väl att dra ner på mägden klohydrater oxå... riskaka istället för 100 smörgåsar typ...
nä men ja känne rmig pigg i själen men inte i humöret för där är ja sjukt stressad har massa i skolan å så måste ja jobba me rän jag gör för att vi ska klara ilen... alltid är de nått nyss var de jobba järnet för att få ihop hösten nu är de bilen.. vad kommer härnäst??

en positiv sak är att jag å tobbis börjat hitta tillbaka till varandras famnar igen efter en svacka... de gillas... mer pussande å mysande än vad de var för några veckor sedan...

idag var älsklingen till å med på så passt humör att han gick med på att ja rev ut allt i vårt linneskåp å vek om grejerna så nu är de snyggt å fint där inne :)
tobbis passade på å städa toaletten grundligt medans ja pysslade med skåpet.. nu återstår bara städning av resten av lägenheten...
sedan ska tobbe å theo ivg en sväng så ja får sitta i lugn å ro och PLUGGA!!!

å ikväll väntar en av mina favis filmer FILGHTPLAN på tv4... så då blir de höstruskmys i soffan... kanske ska öppna flaskan med glögg som är kvar från förra året...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar