2010-11-10

min pluttis vän :)

sådär ja.. nu var 3.e dagen av praktiken gjord och endast en dag (fredag) återstår av första veckan... hjälp vart tar tiden vägen???
känns iaf kanon å ja har fått mig ett helt nytt tanke sätt vad de gäller äldrevård... intressant!!!
dessutom verkar folket på avdelningen helt kanon å de gör ju dagarna lättare :)

imorgon väntar ledig dag men för mig innebär de plugg.....
ska bort till skolan å göra den praktiska delen av omvårdnadskursen...
hoppas de går vägen :)

sedan väntar hemma plugg å städning....

idag fick jag å minihopp oss lite kvalitetstid å ooj va vi myste... länge sedan vi bara satt å gosade å pussades... å självklart d eobiligatoriska snuset i nacken som han älskar... allt detta ihop med en teletubbies saga å hans dag var gjord!!!

nu väntar lyx för mig i vardagsrummet... älsklingen ska ge mig välbehövlig fotmassage innan ja tar mitt pick å pack å kryper till kojs...

ha de toppen natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar