2010-11-07

finger färg

en bild säger mer än 1000 ord, men idag har vi iaf målat med finger färg.........




ja så var fingerfärgs debuten avklarad, behöver jag skriva att de blev duschen efter denna aktivitet???
dessutom har vi läst saga, kollat på tubbies å varit ute idag... en riktig toppen dag enligt vår son..
jag (mamma mia) började dagen med att kika in mina små tjejer i handbollen... aaa nu var de 2 år sedan drygt som ja tränade dom, men dom kommer alltid vara mina små tjejer... riktigt duktiga har dom blivit å synd att en dommartabbe avgjorde matchen...
ja de var en tabbe han erkände tom själv efteråt att d eblev fel....
sedan har ja bara njutit av kvalitets tid med min lilla familj, d ehar varit dåligt med sådan tid nu hela hösten...

imorgon drar praktiken igång, japp de obligatoriska fjärilarna i magen har infunnit sig... ja gillar inte å bli granskad på de sättet som man blir under en praktik...
sedan blir jag alltid nervös på nya arbesplatser för hur de reagerar över min vikt... har ju stött på en å annan som baktalat mig...
men men de ska nog gå bra... bara å stutsa dit imorgon med ett leende... hoppas jag får sova bra i natt bara...

har även lagt ut 5 auktioner på tradera.. lite theo kläder... hoppas på å få in en slant eller två så man kna shoppa lite ulklappar för dessa :) några juklappar är redan klara välket känns toppen skönt å 3 julklappar beställdes så sent som för 10 min sedan... till våra föräldrar :)


sista bilden bjuder jag på en av min sons nya grimager som han kommit på...
på tal om theo...
idag släppte theo en rad nya ord....
-sylt
-två
-apelsin
-äpple
-måla
-mjauuu
-ute
super kul när de släpper... de har börjat komma mer å mer ord, så talet är nog på G riktigt ordentigt nu :)

1 kommentar:

  1. jag säger ju det, du har aldrig behövt oroa dig för hans tal :) tillslut släpper det bara :) hihi roligt med fingerfärg!! :)

    SvaraRadera