2010-12-17

det märks att praktiken är slut nu...

ja som rubriken talar om så märks det att min praktik varit slut en vecka nu...
denna första "lediga" vecka har jag jobbat hela 4 dagar utav.... fint mia du som skulle prioritera skolan...
iaf skolan har ja löst så fint genom att göra på prov på lördag förmiddag... å sedan dedikerar jag hela söndagen åt plugg...

men ikväll tänkte jag att vi skulle ha riktig familjemys kväll....
städa i ordning å få upp granen å sånt å äta julskinkssmörgås å dricka glögg å ha massa tända ljus... julmusik å juliga dofter så att julkänslan börjar nässla sig in...
just de iacke att förglömma slå in julklappar....

men innan dess ska ja dra mig mot jobbet för ett 7-15 pass...
ska ha hemmadag med en brukare jag aldrig mött tidigare, de ska bli spännande :)

well well time to goooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar