2010-12-18

U-N-D-E-R-B-A-R-T

när dom slog tyskland var det en skräll....
när de sedan slog norge var skräll ett milt ord, en bragd talades det om...
men nu va ska man säga EM-FINAL!!!!!!!
räkna med att mitt handbollsbankande hjärta sitter bänkad imorgon då slaget om norden blir ett faktum.
antingen ska vi mosa norge igen eller så ska vi göra sylta av danskorna...

annars har min dag gått i hostan å halsontets tecken...
var iväg i morse å skrev ett prov 5 min tog de, ja trodde ja hade dunder koll, men väl hema igen såg aj att ja helt hade blandat ihop vissa ord... typiskt mig :(

nu ska ja introducera min sambo i hur en locktång fungerar ihopp om att få ett fint lockat hår ikväll när vi ska till min faster på traditionell lördagen innan julafton middag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar