2010-12-02

ett babbel inlgg...

hej här sitter jag...
är "ledig" idag, men för mig finns det ingen ledighet... har redan hunnit med att göra ett prov på morgonen å nu har näsan åter igen hittat sin plats strax ovanför en skolbok....
måste plugga måste planera för att hinna klart... ytterligare 2 prov är inbokade nästa vecka, på ett av dessa har jag en ynka timme på mig att skriva, där har jag verkligen dragit en chansning, men vad gör man inte, måste få provet skriviet, å de finns med precis innan vi rullar ner mot göteborg nästa helg... då ska jag äntligen få vila i 2,5 dagar :)

ja hotell är bokat den 10-12 2 underbara nätter i gbg...
på schemat står hälsa på tobbes pappa, å på lördagen ska vi på jul på liseberg...
de är snart 3 år sedan vi var där senast 13 december 2007, vår förlovningsdag, nu ska vi återvända å med oss har vi vår älskade son. nu ska han få se vilken magisk plats hans föräldrar valde när de lovade att alltid leva ihop :)

hoppas på att hälsa på tobbes syster oxå, carro är du/ni hemma den helgen???

just de, juklapparna ska inhandlas då oxå...
vi tänkte åka ner till freeport för att se om de fortfarande har kvar teletubbies grejer där som de hade i sommras, vet en liten purkling som skulle bli överlycklig då :)

å när vi kommer hem på sndagen då blir de julkonsert med våra fina vänner glenn och marie, deras teater förening sätter upp en billig men dundermysig julkonsert 11 och 12 december, den kostar ynka 40 kr, de tycke rjag ni ska gå på, en riktig familjär miljö... perfekt för barnen :)
sg till mig om ni är sugna, de vill ni inte missa :)

2 kommentarer:

  1. Jag är hemma å ni är välkommna :)
    Säg bara till vilken dag å tid ni kommer :) Kan ni få era julklappar å kanske ta med de andras?

    SvaraRadera
  2. å vilken fin reklam du gjorde för en strålande jul med skövde musikteater.tack för de. jag hoppas du lyckas få lite folk att komma.
    när ska vi boka era biljetter då?
    vi ska på jul på liseberg imorgon : )
    kram

    SvaraRadera