2010-12-06

yesbox

hej igen... varit ett lite uppehåll, orkeen har helt enkelt inte funnits där för att både hinna blogga, träffa familjen, praktisera, jobba och plugga.. mitt liv går på högvarv kan man säga...

känns både skönt å jobbigt att de endast är 2 dagar kvar på praktiken nu... skönt för jag behöver verkligen lite mer tid till studierna å allt jobb som finsn inplanerat...
men ortroligt tråkigt å jobbigt å behöva säga hejdå till mina fina tanter som jag blivit såå bra vän med under dessa veckorna...kommer kännas tungt den dagen jag ser deras namn längst bak i sla del 1.
dom sa att ja skullle boka upp mig på inringnings vik där, men just nu känns de som att tiden är för knapp å sedan känns de inte rätt inför våren då jag kommer börja skolan med lektioner hela dagrna... aaa så är läget på den fronten..

tänkte att ja skulle testa att lägga mig vid 22 ikväll å se om de betyder en mer utvilad mia imorgon bitti... återstår att se :)

imorgon blir d ejobb på klagstorp efter ett 4 veckor långt uppehåll därifrån, känns konstigt, men sammtidigt otroligt roligt å komma tillbaka.. men de är bara ett kortis pass imorgon 7-11... sedan blir de hem plugga lite innan ja vid 14 ska vara på sjukhuset för de årliga lungtesterna... jippii...

nä dax att bänka sig framför tven å ännu ett avsnitt av ung & bortskämd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar