2010-12-22

hema hos lätth/mattsson just nu....

vi tillämpar lss lagen och har fått avlösar service i hemmet.
mamma har hämtar theo så att jag å tobbe skulle få en stunds plugg tid.
ja sitte ri köket med en underbar utsikt över rondellen vid coop och maxi, vilket betyder många längtanden och avundsjuka blickar ditåt... ja vill oxå ut å stress köpa klappar idag å mysa med en god skinkmacka....

nu får jag nöja med mig allt de goda som marie så snällt skänkt till oss igår...
de var nämligen så att nr vi kom hem igår kväll så hängde det en påsepåvår ytterdörr å där ilåg de lussekatter, ischoklad å någon annan hemmagjord choklad...
tänk vilka vänner, så igår kväll myste vi till de med lussekatter och glögg å just nu sällskapar ischokladen mig i mitt pluggande...
tack fina söta ni på våning 7

kan meddela att jag strax är klar att skicka in min fördjupings uppgift i rehabilitering & habiliterings kursen.... jipppiii känns toppen :)
de blev bara en liten nätt uppgift på si så där 9 sidor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar