2010-12-19

sikken hosta jag dragit på mig....

hemma hos min faster igår så disskuterade vi att kör man på i 200 km/h så blir man inte sjuk, men när man väl stannar upp då kommer sjukan som ett brev på posten...
så känns de för mig...
efter några hektiska veckor med praktik extra jobb och pluggande så slappnad ejag äntligen av i början av veckan och började varva ner, host host i torsdags började en hemsk hosta med halsont smyga sig på, igår bröt den ut å idg känns de hemskt ont!!

de ringde om jobb idag, men fick tacka nej kände att jag helt enkelt inte orkade även om de extra pengarn lockade väldigt.

i veckan som kommer står de plugg på schemat fast i light variant, lite varje dag ska ja köra, mest för att minihopp är ledig ifråndagis nu i 3 veckor så någon vidare pluggatmosfär finns det inte tid för här hemma...

känns även surt att inga pengar dyker upp förrens på tors heller... frysen gapar galet tom och vissa julklappar är ännu inte inköpta... så på tors blir de vi som får ut å trängas med resten av sverige... suck!!!

1 kommentar: