2010-12-28

usch mia

sitter å sörplar i mig något som är bland de absolute sämsta man kna dricka...'asså egentligen hellre 10 liter ren coca cola än energidryck...
men hepp nu sitter jag här iaf med just en energi dryck i handen... å detta kan vi tacka min söta älskade son för... fast imorse var han rätt billig, om någon skulle velat slå till på ett köp.

theo har nämligen en djävulsk hosta å förmodligen extremt ont i sin lilla hals, detta resulterar i dålig sömn å många många hat attaker mot mamma och pappa på natten för att dom inte kan trolla bort de onda....
han förstår inte riktig att hade vi haft de kunskaperna så hade vi redan tagit bort de onda för honom... men iaf alvedonen tog slut igår, så de blir till att köpa ny idag...
å fortsätter denna hosta mer än 2 dagar till (den har redan pågått i 1,5 vecka) så får vi söka på vårdcentraen, inte minst för att han ska få sin speciall hostmedicin med luftrörsvidgande osm han fått en gång tidigare, rena mirakel medicinen kallar ja de...

tobbe å theo är idag på annan plat så pluggar enbart för att ja ska få en hel dags plugg all bymyself...
varannan dag kör vi så imorgon är de ja som är hemma med bubben medans tobbe är i skolan hela dagen... har iaf fått lite gjort ska strax runda av två uppgifter och skick ain, egentligen borde jag hinna med en till idag, men vi får se hur långt jag kommer... akn ju säga att hushålls arbetet ligger något efter här hemma... suck!

nä dax att skriva klart uppgifterna å lämna in :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar