2011-01-14

ÄNTLIGEN....

såååå underbart skönt de känns att kunna skriva detta inlägg just idag...
hade som mål när terminen startade att jag skulle vara klar med alla mina 4 kurser fredag vecka 2.
när denna veckna startade så hade jag 8 kompletteringar kvar i ett ämne plus en uppgift jag inte ens gjort, i ett ämne var de 4 uppsatser kvar plus en muntlig å i de två andra ämnerna var de en uppgift kvar i vardera...
så sammanlagt 15 saker som skulle fixas på en enda vecka... omöjligt var min tanke men skam den som ger sig...

med mycke flyt avd de gller bokade handledningstider å många sena nätter och en jävla massa vilja så är jag nu i hamn... klar finito...

så nu är termin 2 av 3 avklarade å en veckas ledigt väntar innan jag går på 3:e och sista terminen på måndag den 24:e.....

ikväll blir de examens middag för anna, som tar sin lärarexamen idag... härligt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar