2011-01-17

tog modet till mig....

ja jag tog modet till mig å ringde ett viktigt samtal nu...
fick kanske inte de toppen beskedet som jag hoppats på, men bollen är i rullning iaf...
kan bli fler än 3 veckor för min del, men de får jag väl ta...
första veckan resulterade iaf i -0,6.... så nu är de bara å gasa....

funderar på om jag ska ta en dag nu å unna mig något gott typ en semla för sedan är de byebye forever...
men samtidigt vore de ju onödigt...
suck.... måste kämpa har ingen bil så kan icke ta mig dit jag vill, men ska höra med syster sedan om hon vill simma...

svamligt inlägg men ni insatt förstår nog.... själv är jag pisss nervös nu...
när jag ringde satt dom nämligen med just mitt ärende å pratade om det...

magkänslan säger att de kommer bara klar innan mars månad, men de är väl lite av önsketänkand eoxå....

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas du får en tid snart och att allt går bra... Men du ska se att du kommer kunna äta goda saker bara det att du inte kan äta lika mycket av det eller lika ofta =) men jag håller verkligen tummen för dig min mamma har tappat nästan 60 kg på 1,5 år. Och har fått ett helt nytt liv jag hoppas det blir så för dig också =)
    Mvh Malin

    SvaraRadera
  2. Tycker inte att du ska ta en semla, så jävla gott är det inte.. Kämpa på istället!

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt går vägen nu!! o strunta i semlan man får bara mersmak.

    Ses på fredag!

    SvaraRadera