2011-01-10

ovärt om inte annat...

usch va ja känner mig besviken på mig själv.
istället för att göra de som jag verkligen borde göra nu, sitta med skolarbete så har jag fördrivit morgonen med att titta ikapp fångarna på fortet, läst bloggar, kollat facebook (300 ggr)
varför blir jag alltid så här nollställd när jag blir stressad.. för stressad är ja.. ska på redovisning av 2 uppgifter om bara någon tim å sedan i eftermiddag är de prov, ett prov där jag ännu inte hunnit med att läsa igenom alla sidor på...
nä nu får ja banne mig ta tag i mig själv å fixa klart de som ska fixas idag...

ikväll måste jag även då ta mig i kragen å sitta med lite plugg... dessutom ska vårgardinerna sättas upp...
julen städades ut igår å ja måste erkänna att gud sååååå skönt, visst är julen mysig men de är såååå mycke extra saker som ska fram då som tar plats å hemmet blir bara helt tilltuffsat, nä tacka vet ja dagen när julen städas ut å fram kommer alla underbara vårgardiner å blommor..
ska unna mig en bukett tulpaner på köksbordet bara för att riktigt insupa vårkänslan :)

är sugen på en underbar vårweekend enågonstans senare ivår...
ska kanske lura med mig tobbis på detta, en 4 dagars weekend i london??
de behöver ju inte kosta skjortan... å dessutom tror ja att vi behöver något sorts vatten hål ivår speciellt eftersom tobbis drar igång sitt exjobb å ja börjar min profilutbildning,

tyvärr drabbas mini av detta, de kommer bli något längre dagar för honom på dagis å de känns sssååå hemskt, men vi ska försöka att han ska får gå hem tidigare eller kanske till o med vara helt ledig viss torsdagar när mamma har en ledig dag, så kan hon hmta honom så blir d einte så tufft...
värst känns de ju inför sommaren, då vi inte vet något ännu, antagligen måste båda jobba, vilket betyder mycke dagis för lillen å de känns icke bra...har man tur så kanske tobbe jobbar dag å ja kväll så han ändå kan få en ledig dag då... jaja dumt att spekulera i de nu... ja skriver bara detta för att fördriva tiden så ja slipper återgå till mitt tråkiga plugg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar