2011-01-09

stressad

shiiiiit känner mig as stressad....
på fredag ska alla mina kurser vara klara.... å kvar å göra har jag:
-3 inlämningar
-4 muntliga
-1 prov
-7 kompletteringar (muntliga)

sitter just nu å skriver på en av inlämningarna... ska försöka ha klart den idag plus halva av en av de andra... plus att jag måste träna på provet å skriva ihop en sammanfatting på några kompletteringar som ja ska försöka beta av imorgon på mina 3 hanledningstider jag har inbokat...
stressande nog så har läraren skitit i att läsa min fördjupnig som ja skickad ein för 2 veckor sedan, had ehoppats på att redovisa den imorgon :(

well well så är de...

nu ska ja gå på jakt efter lite lunch mat å ringa tobbis å se hur de går för dom å när dom beräknas komma hem igen :) ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar