2011-02-04

banta???

usch usch har mått så där nu ett par dagar, varit rörig i magen och mått illa... trodde först de var magsjuka, sedan kom mensen å ja trodde mig fått en förklaring.. mensverk
men hepp i natt vaknade jag å kände att reser jag mig upp så spyr ja.. så tobbe fick hämta en påse...å precis som aj kände så spydde ja när ja satte mig upp... då va klockna 2... klockan 4 var de dax igen... å sedan 06.30... efter detta var magen toktom så de fanns inge mer å spy, men gav sig magen för de??? näää den gjorde försök igen vid 8 å sedan 9....
efter de gav ja magen 2 msk avslagen cola å somnade gott en stund... jepp fick behålla colan så magen fick 2 msk blåbärsoppa å även detta fick jag behålla...

nu på eftermiddagen har magen fått ytterligare lite blåbärsoppa å cola å de känns ok...
men de blir ingen fast föda idag de vågar jag inte utan nu får magen heela sig först innan den får fast mat igen...

banting?? hell yeah...
kanske kan se detta som en kick start å fortsätta med flytande föda några dagar???
ääää vi får se... just nu skriker magen efter något tuggbart men de får den icke..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar