2011-02-09

Min lill kille

Vart tog tiden vägen??
för 2 år sedan låg jag där inne på förlossningen, ont som satan hade jag men ändå överglänstes smärtan av förväntningen...
vem döljde sig där inne i magen, vem hade terroriserat mitt maginnehåll i 9 månader...
22.57 måndagen den 9 februari 2009 så tittade han ut, den mest fulländade lilla kille jag någonsin sett... KÄRLEK vid första ögonkastet...

MIN THEO.....

nu sitter vi här idag med en tvååring, ett energiknippe utan dess like, ständigt jagandes efter nya äventyr...
en otroligt omtyckt liten kille som just nu slukar allt som livet har att erbjuda honom...
bilar och traktorer är de stora intresset å ögonen riktigt lyste imorse när han fick sin JÄTTE traktor...

min fina bilkille... massa massa massa grattis pussar och kramar på din dag, din alldeles egna dag GLÖM ALDRIG DET!

1 kommentar:

  1. haha... kännde att det sista var riktat till mig.. hehe :)

    SvaraRadera