2011-03-15

känslor...

underbara VÅRKÄNSLOR....
blir glad av att titta ut idag. de får mig på bra humör, så bra humör att jag redan innan klockan visade tio i morse hade hunnit med att städa och dona här hemma...

just nu sitte rjag och väntar på att lilla emelie skall komma hit så vi kan plugga undan vissa grejer innan praktiken nästa vecka...
ringde för övrigt till min praktik plats förut, de var en grinig gubbe som svarade, han medelade att min handledare skulle ringa mig i morgon, hoppas hon är mer tillmötesgående, speciellt som ja ska missa en vecka av praktiken för att jag ska opereras... de känns hemskt jobbigt å berätta de, men de är ju ett måste å ja har ju min lärare i ryggen om de skulle krångla...
men ja är nervös ändå...

nä time to rengöra glasögonen inför plugget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar