2011-03-13

suck

sitter med min hemtenta i sjukvård, sjukt jobbigt å inte lite som skall skrivas...
har hitills printat ihop 4 a4 sidor på endast 10 frågor... men så kan de vara.. antingen överarbetar jag den eller så är jag en jäkel på att ordbajsa i text... who knows???

strax skall vi åka iväg till hjo för att dels hälsa på och dels lämna tillbaka massa datorer å data delar som tobbe kollat och satt ihop.. ÄNTLIGEN säger jag då dessa huserat i vårt sovrum å oförskönat detta rent stilmässigt...

mellofestivalen igår.. va tyckte ni??
jag är små kär i sara vargas låt "spring för livet" men den hade aldrig funkat i europa så ur min tävlingssynpunkt så var nog kanske saade ett av de bättre alternativen...
men de återstår å se... dom har ju en något udda smak där ute i europa å det handlar ju inte längre bara om låten utan om hela framförandet å killen vi skickar är ju faktiskt en jäkel på att dansa...

nä nu ska ja hoppa i lite kläder... å sedan ska vi åka, längtar tills ikväll då de blir mys med solsidan å sedan någon film..

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar